Impuls-Maddis

Har ett halv färdigt blogg inlägg i utkorgen som jag öppnar och sen stänger igen. Har tappat lite av min skrivlust, och då blir den bara sisådär halv bra och det tänker jag inte publicera. De är en ganska viktigt att de inlägget blir bra.

Idag har jag impuls shoppat, en dator och ett par glasögon. Inte de billigaste men nödvändigaste. Det vart en HP laptop som jag fattade skulle vara jävligt bra. Och det vart ett par Oscar Jacob brillor ett märke som var rätt nytt på Synsam. Får hämta dom om ca två veckor så lägger väl upp bild då.

Annars har jag väl inge roligt art skriva känns de som mer än att just idag känns som en bra dag. Magen har lugnat sig och jag har kunnat äta, det går fortfarande bra att sluta snusa och jag har fått umgåtts idag, det gör mig lycklig på många sätt. Träffat familjen idag också det var inte igår.

Nu ska jag krypa ner med Nikki Sixx
M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar