Fotbolls helg.

Tänka sig att klockan är 21.05 och jag ligger i sängen, är väl inte likt mig men jag är sjukt trött + att jag måste vara pigg till imorgon då det äntligen är KM!! Och för er som inte vet vad det är sä är det en inomhus fotbollscup (futsal) som spelas första helgen i januari varje och, det r bara kommunla lag då KM står för kommun mästerskapet. Det är för mig och många fler den roligaste cupen på hela året!

Så väskan är packad, har skrivit en packningslista för att veta att jag får med mig allt. Så klockan ringer 06.30 imorgon för att packa det sista och sen lämna bebis då första WIK matchen för herrar är klockan 8.00 och jag som många andra kommer sitta bänkad. Vi då (WIK damer) spelar imorgon 13.15 och 15.00 för er som är intresserad. Kom och hejja fram kommunens bästa lag!! Lördag och söndag.

Måste även säga att jag längtar till söndag då äntligen min fina "lilla" kusin kommer! Som jag saknar henne!!

Sova sova sova, säng säng säng!! Natti!

Ångrar fortarande mitt beslut, varenda dag....
Fick you, I'm famous M.

3 kommentarer:

  1. Lycka till vännen :) men funderar på vad du ångrar? :/ bara säga till om du behöver prata vännen..// puss å kram Elin

    SvaraRadera
  2. Tänker inte säga T ordet så.., :) vi ska kicka ASS ;)
    Vi tar de sen gullet men ja tror nog du vet :) puss <4

    SvaraRadera
  3. Beslut är till för att tas sen om det är på gott o ont, så kommer det alltid att vara, så länge du gör beslut som får dig själv att må bra, visst man kanske mår skit för vissa beslut men sådant går dock över OM det är rätt......å det vet man inte förrns efteråt! pöss

    SvaraRadera