2011

"Nytt år och nya möjligheter" eller "jag ska gå ner i vikt" de är typ så alla låter med nyårslöften och skit. Alltså nyårs löften funkar, ska inte säga alltid men dom funkar sällan, väldigt sällan så då är min fråga

Varför har ni massa nyårslöften? Och vad har ni för löften kära läsare?

Jag har iallafall inget för jag vet att jag inte håller det. Har redan brutit ett och det var att aldrig falla tillbaka till det gamla, trodde inte jag skulle göra det heller men jag gillar det och mår bra av det just därför så fortsätter jag med det så länge jag vill. För jag anser att så länge jag mår bra så är det väl bra, eller? Och mår jag inte bra så slutar jag. Och mina vänner, det är inget dåligt jag faller tillbaka till. För då skulle jag inte göra det heller.

Måste tillslut tacka min älskade mamma för att hon är hon och alltid förstår mig och lyssnar på mig. Hon stöttar och finns alltid till hands. Utan henne är det många saker jag skulle ha misslyckats här i världen. Hon läser mig som en öppen bok och vi har inga hemligheter.
Så mamma jag älskar dej, tack för att du finns!

Fuck you, I'm famous M.

4 kommentarer:

  1. tja nyårslöften.. antar att man gör dom för att försöker förbättra/ändra saker man inte är nöjd med kanske.. blev bara ett löfte för mej, trött på strul, så är slut på det nu, nu är det bara seriöst som gäller, och det är vad jag vill ha:)

    SvaraRadera
  2. ja löften kan man ha året om, man behöver inte bara göra dom för att ett nytt år kommer..man ska göra sina löften bara för att må bra, inte för att man SKA. Du vet att jag alltid finns här för dig, och ja du är som en öppen bok för mig...älskar dig och vill att du ska må bra på dina villkor! Love mammi

    SvaraRadera
  3. De är bra om man sätter rimliga mål, och precis som mamma säger att löften eller mål kan man sätta året om och inte just 1/1 kl 00:00.

    Massa love Mami <3

    SvaraRadera
  4. Varför göra löften för ett helt år? det har man ju iaf glömt vid årets slut, är det inte bättre då att göra löften för var dag!? ;) idag....ska jag tvätta! :P

    SvaraRadera