23/11-10

Satt nyss och läste igenom en massa gamla blogg inlägg och shit vad deprimerande en del av som var!

Jag kunde inte sova på nätterna, drömde mardrömmar, saknade, hatade, älskade, vantrivdes, ja allt detta crap!

Men måste meddela att det är ändring på detta nu. Idag känner jag såhär, saknad, bra sömn, trivs, älskar, bra humör, ja, skulle nog vilja säga att jag har ett förbannat bra liv just nu, har klivit ur min svarta bubbla och lever i verkligheten, ser det andra ser och gör otippade saker, lever livet till fullo och tar risker. Istället för att leva som en 40 åring så lever jag som en 20 åring och jag älskar det!

Har börjat fundera lite på framtiden eller de som komma skall efter augusti 2011, ska jag jobba vidare inom söderhamns kommun eller ska jag plugga? Ska jag plugga måste jag läsa upp Matte B kursen till våren, och klarar jag det och jobba 100%? Eller ska jag söka skola där inte Matte B krävs? hmm, detta är svårt men jag har börjat komma tillbaka till mina tankar om att flytta till storstaden igen, har kommit på det är de är ju där nere det finns att göra. För vad gör vi här? Visst jag älskar Söderhamn och folket här men jag känner att det även här är dax att kliva ur den lilla bubblan och se världen. Vi får se. Måste veta vad jag vill bli när jag blir stor först :)

Dax att ladda för lite jobb nu så vi ses.

Fuck you, I´m famous, M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar