10-10.-10

asså shit vilken fest de var igår, WIKs avslutning.
Började hemma hos mig kl 15 och innan de sprang jag runt med snabeldraken som jag fick låna då min bara fuckade sig! satt och åt pan pizza och kikade på O.C och såg att kl var 14.30 och jag var knappt halvklar. Men jag hann till strax efter 15 och brudarna började rulla in. skoj!

efter ca 123 glas vin gav vi oss av mot wallvik och festen började. de vart frågesport, mat och prisutdelningar, vi fick en fin blå tischa och en medalj för vinsten i Div 4.

Sen var de dans och mycket skratt. vid 23.30 åkte vi mot stan, sen åkte jag med 00.20 bussen hem då lilla Madeleine var ALLDELES för full, lyckades på i mig mer än 2 liter vin?! idag har jag mått som en överkörd grävling....

kikar nu på fotbollskanalen europa och ska snart krypa ner i sängen med min man för han är äntligen hos mig nu i en vecka, gruvar mig redan för att jag måste lämna ifrån mig han igen. de blir så tomt. har funderingar på att skaffa en till som jag har hos mig jämt, men vet inte, kanske är bättre att köpa fiskar men dom är ju tyvärr inte så sällskapliga.

Nää nu blire sängen.

Xoxo M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar