29/9-10

sitter vid datan med en kaffekopp i handen och laddar för att städa moder och faders hus. lyssnar på toppen bra musik! musiken ger mej ny energi, får bort mig från allt de negativa! inser även att två månader av ett helvete kom nu. usch!

ja fattar inte varför vi människor plågar oss själva och varandra, vi kan t.ex. ta förra veckan, hur mycket skit fick inte en massa människor ta p.g.a ett jävla val!? ja blir galen, menigen med detta val som är var fjärde år är ju att man ska få tycka till själv, men istället är de slagsmål, mord, hot och bara en massa käftsläng, hallå! låt folket få säga de dom vill och ta de.

sen att man plågar sig själv, ja är nog en sådan person som tycker om de, de är en kick när man just gör dessa saker men sen mår man crap och gråter och funderar varför man göra detta och sen är man tillbaka och gör om samma sak. varför gör ja så?! inte en jävla aning.... ja kommer nog aldrig sluta heller förens nån gör något åt det. jag vill ha kakan och samtidigt äta den, så kommer jag alltid vara. jag har kommit på att de funkar inte att fly, man måste ta tag i skiten annars mår man bara sämre. men ja är fan bra på att fly jag.

två nya gaddar som ja älskar har ja oxå införskaffat, fett nice!

Nä nu är de städ dax, BLÄ! haha!

Xoxo M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar