det är helt sjukt att man blir så glad me rätt personer runt omkring sig.
hade en liten "down" period på några dagar men med min underbara familj, pojkvän och bebis så vart ja på toppen humör genom att få skälla ut mej lite och gråta en skvätt, tror detta kan bero på min oro inför framtiden, vuxen världen som bara väntar runt hörnet, pengar frihet och allt va de kan betyda, är så jävla rädd måste ja medge, har nog aldrig sagt det förut men fan ja håller på att skita på mej av rädsla!
innan har man bara kunnat glida fram på ett banan skal då man gått i skolan men inte nu längre! de är sjukt egentligen att man är 20 år och måste veta vad man vill göra! ja vet ärligt talat inte vad ja vill göra, har inte den blekaste aning och det skrämmer mig! är en person som måste ha kontroll, förr var jag bomb säker på vad ja ville men nu när man har chansen att bli vad man vill vet jag helt plötsligt inte, USCH!
ja blir lite såhär, mamma berätta för mej vad ja ska göra? men de funkar ju fan inte! ingen annan kan bestämma åt mej.....

Tack för att ni finns, ja älskar er och lova att aldrig lämna mig! har kärleken i mitt liv och min lilla bebis, de är ja överlycklig för, för en sak är ja säker på, ja kommer aldrig mer behöva känna mig oälskad, ja kommer alltid få känna mig trygg med den kärlek ja har fått!

Xoxo M.

3 kommentarer:

  1. vad som än händer hjärtat så finns vi alltid här...tufft att bli äldre=) love

    SvaraRadera
  2. hahaha du har inget val där =) Just där kan vi inte hjälpa dig heller...=)

    SvaraRadera