9/5-10

Asså shit va tiden går fort! de är lixom redan maj och de bara går med stora storm steg mot studenten och vuxenlivet!
Jobbet är klart och det börjar med 7månader på bästaste Björkbacka, som ja log då jag läste de mejlet! sen vet ja inte vart de blir men de blir väl en hemtjänst någonstans, men efter de då mina vänner, va ska ja göra då?
ja känner att flytta är inget alternativ om inte flytt lasset går av med min älskade, kan inte lämna honom och lilla bebis hemma, så va händer efter 14 månader? det är det jag vill veta... hatar denna ovisshet och att man måste fundera och BESTÄMMA sig, de är inte riktigt min starka sida, ja frågar om råd och vill ha hjälp men dessa saker är något som bara JAG kan bestämma, inte coolt.

Sen har ja funderat på en till sak, nu har jag varit lycklig lääänge och på nått sätt går jag bara och väntar på att en bomb ska smälla så denna lycka försvinner, det är min största rädsla nu för de va längesen jag mådde så här bra på så pass lång tid, men är det möjligt att en människa ska kunna vara lycklig länge och att de där onda lämnar? de tror inte jag.. men ja kanske har fått den gåvan och den turen att lyckas få vara lycklig, han där uppe kanske gav mej gåvan att inte vara som alla andra, vara den som i stort sätt alltid fått som jag velat och även lyckats bra i motgångar, kanske en dag jag kan tacka honom där uppe men de får bli när jag blivit en rik pensionär då ja förhoppningsvis kan se tillbaka på mitt liv och le och berätta för mina barnbarn att deras farmor/mormor lyckades, hade en fin uppväxt och att deras farfar/morfar är min stora kärlek.... man kan alltid hoppas.

Nu ska ha åka hem till mor och far med lite disk sen är det fotboll!

Xoxo M.

3 kommentarer:

  1. gumman, du har alltid varit stark och gjort och klarat av det du har bestämt dig för så jag är inte nå orolig alls över din framtid! Lyckn den bestämer man nog över själv och hur man gör den till...kolla på oss! Älskar dig min gummi...love mammi

    SvaraRadera
  2. ja men de är så svårt att veta, de är nu alla dörrar öppnas och vilken ska man välja?

    SvaraRadera
  3. du är så ung så du kan välj en eller flera yrken...du väljer det du helst vill göra och ingen annan kan välja åt dig=)

    SvaraRadera