17/1-10 BLÄ!


sitter på jobbet, tvingade mej hit då ja borde ligga hemma å gömma mej under täcket då ja inte alls är pigg, far min tror att de är flunsan som är på g, har haft ont i huvet nu sen i fredas, ont i hela kroppen, trött, lite feber, å pricken på i munsår! fy fitta!
skulle ha jobbat igår men orkade inte kliva upp så idag vart de, usch!

saknar Mackis jätte mkt, å på tisdag kommer Nattis hit, yej!!! =) miss her big time!

nä nu orkar ja inte skriva mer.

Du är det finaste jag vet

Du är det dyraste i världen

Du är som stjärnorna

Som vindarna

Som vågorna

Som fåglarna

Som blommorna på marken





Du är min ledstjärna och vän

Du är min tro, mitt hopp, min kärlek


Du är mitt blod

Och mina lungor

Mina ögon

Mina skuldror

Mina händer och mitt hjärta





Friheten är ditt vackra namn

Vänskapen är din stolta moder

Rättvisan är din broder

Freden är din syster

Kampen är din fader

Framtiden ditt ansvar

Xoxo M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar