16/12-09 Drömmar om rikedom




åhh ja orkar inte bli sjuk igen!
Sitter på jobbet nu, dunder ont i huvet och feber, suck! eller snarare FET SUCK!!!!
vem fan vill bli sjuk nu lixom, två dagar kvar i skolan sen 3 veckor jullov! inte fan vill då ja bli sjuk eller hängig då, nä!

men men, har 43 min kvar nu sen får ja åka hem =) hem och mysa med älskling och äta, är fet hungrig nu=)

Sitter och tittar jätte mycket på kläder är lite sugen på att köpa ett par svarta glasögon utan styrka då, sånna som är lite störra och svart i plast, sååååå jävla snygga =)

Imoron är det julbord, blir bjuden av jobbet så då blir de till att klä upp sej lite, dra på sej nya fina lila klänningen svarta pumps, svarta strumpbyxor och bara vara läckrast på julbordet ;) LÄTT!! =)
har kommit in i en jävla mode våg igen då ja bara sitter och kikar runt på alla klädsidor på nätet och drömmer mej bort om att kunna handla på topshop, ASOS osv.. men drömma går ju...
är så jävla kul med kläder och smink, en annan dröm är ju att kunna handla smink på make up store eller face, mums :9
ÅHHHH Vill ha, vill ha, VILL HA!!! ;)

Lägger med en bild på glasögonen ja vill ha =)

Nu ska ja köra de sista raset innan ja slutar,

Dina Andetag

Varje gång jag hör din röst,
Blir det som mina andetag.
Varje gång dina ord klingar i mina öron,
Så andas jag in dig,
Och försöker hålla andan så länge som möjligt.

Varje gång jag känner din beröring,
Så slår mitt hjärta.
Varje gång som jag känner din närhet så kan mitt hjärta slå.
Så jag behöver din röst och närhet för att jag ska kunna leva.

Varje gång du säger de tre orden,
så kan jag tänka mig en framtid.
Varje gång jag hörd dig säga dem så kan jag tänka.

Därför ser du nu,
Att du är den enda anledningen till att jag lever.
Du gör det möjligt för mig.
Du gör så jag andas,
Du gör så att mitt hjärta slår.
Du gör så att jag kan tänka klart.

Detta gör du.
Och jag älskar dig för detta.
Du är den låga som har hollits brinnande,
Och gjort att jag funnit värme i dig.
Så på detta sätt säger jag.

Jag älskar dig,
Och jag vill aldrig vara utan dig.


Xoxo M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar