26/10-09 Underbart


Har överlevt en sjuk helg, tack och lov, feber och huvudvärk, inte coolt.
Ser fram emot helgen då de är halloween =) fan va nice de ska bli då!

Ville bara lägga ut denna vackra text idag för att bevisa min kärlek för mannen i mitt liv!

Oh, jag minns första gången
som du såg på mig och log

i ett stjärnfall av tystnad
inom larmet på min kropp


Så besjälande allt grått
och så skimrande som då
Är du alltid inom mig
Är du alltid inom mig


Oh, jag minns första gången
som jag slöt dig i min famn
hur du skalv av förväntan
när du viskade mitt namn


Så förälskad och himmels blå
och så vacker som just då

Är du alltid inom mig
Är du alltid inom mig

Så håll om mig
håll mig mellan vargtimmen och gryning
Och värm mig
vagga mig i nattens sista timme
håll mig alltid inom dig

Evigt du
Evigt ung och fri
Allt du va
och vill förbli

Är du alltid inom mig

Älskar dej nu och för alltid!

Xoxo M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar